Bestellen terwijl het Coronavirus heerst? Ja, dat kan!

We snappen dat er bij jullie vragen opkomen wat betreft het bestellen van producten, de levertijd en het contactmoment met de bezorger. Daarom hebben we deze vragen met antwoorden voor jullie op een rijtje gezet!

Blijven jullie pakketjes versturen?
Ja, je kan gewoon bij ons blijven bestellen zoals je normaal gesproken ook zou doen! De richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM worden binnen We Love Deco BV allemaal nageleefd. We vinden de gezondheid van onze klanten en ons personeel erg belangrijk. Dat betekent dat het kantoorpersoneel thuis werkt. Enkele productie- en magazijnmedewerkers zijn wel aanwezig, zodat jullie pakketjes kunnen blijven ontvangen. Natuurlijk werken zij met de nodige maatregelen: er wordt in kleinere groepen gewerkt, er moet minimaal 1,5 meter van elkaar gewerkt worden en er zijn hygiënestations gecreëerd.

Kan ik gepersonaliseerde items bestellen?
Jazeker! Ook enkele productiemedewerkers zijn aanwezig, zodat gepersonaliseerde producten gemaakt kunnen blijven worden. Ook zij werken volgens de nieuwe maatregelen.

Loopt mijn bestelling vertraging op?
We doen er alles aan om je pakketje dezelfde dag in te pakken en te versturen. Op dit moment heeft PostNL het drukker dan normaal en is het mogelijk dat je pakketje vertraging oploopt. Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een track & trace code waarmee je de status van je pakket kunt volgen.

Kan ik mijn pakketje nog steeds ophalen in jullie magazijn?
Ja, het is mogelijk om je pakketje op te halen bij onze Pick & Ride op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Bij het afrekenen kies je voor de optie 'winkel'. Je ontvangt een e-mail zodra je pakket klaar staat om opgehaald te worden. Het is helaas niet mogelijk om eerder langs te komen.
Bij het ophalen van je bestelling zal een medewerker je ordernummer en naam vragen. We vragen je om buiten te wachten. Het pakketje zal vervolgens contactloos worden afgegeven. We kunnen het in de achterbak plaatsen of op de grond neerzetten.

Hoe handelt PostNL in deze situatie?
Onze pakketjes worden bezorgd via PostNL. Ook zij hebben de nodige maatregelen genomen, zodat er op een contactloze manier pakketjes bezorgd kunnen worden. De bezorger van PostNL tekent na toestemming van jou voor ontvangst, dit hoef jij dus niet meer te doen. Aan jou worden de laatste 3 cijfers van je legitimatiebewijs gevraagd. Deze worden door de bezorger genoteerd in het handtekeningenveld. Daarna zet de bezorger het pakketje neer en kan jij het mee naar binnen nemen. Je pakketje wordt dus veilig naar jou toegebracht!

Let op: woon jij in België? De nieuwe maatregel van de Belgische regering om niet-essentiële winkels te sluiten vanaf 2 november heeft als gevolg dat een deel van de PostNL punten in België gesloten is. Pakketten die voor 2 november 12:00 uur nog niet opgehaald waren blijven opgeslagen bij het betreffende PostNL punt. PostNL komt hiervoor nog met een oplossing. Pakketjes die op dit moment nog worden verstuurd naar een gesloten PostNL punt zullen teruggestuurd worden naar de afzender.

Blijft de retourtermijn hetzelfde?
Ja, je hebt 30 dagen na ontvangst van je producten de tijd om je pakket te retourneren. Mocht je meerdere producten in één keer besteld hebben, dan begint de termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 30 dagen versturen. Meer informatie over retourneren vind je hier.

Kan ik mijn pakketje opsturen naar een ander, nu ik het product niet zelf meer kan geven?
Ja, dit kan zeker! Vul dan bij het afleveradres de gegevens in van degene naar wie je het product wil versturen.

Mijn bruiloft gaat niet door of wordt verplaatst. Wat nu?
We vinden dit erg vervelend voor jullie. Neem in dit geval contact met onze klantenservice op om te kijken naar de mogelijkheden.

Is jullie klantenservice bereikbaar?
Ja, onze klantenservice is gewoon bereikbaar! Heb je overige vragen over onze handelswijze omtrent het Coronavirus, over een product of over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@weddingdeco.nl, info@partydeco.nl of info@kidsdeco.nl en we beantwoorden je vraag binnen 2 werkdagen. Het is ook mogelijk om ons te bellen op +31(0)88 099 0300. Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur t/m 17:00 uur. Wegens drukte kan het zijn dat het langer duurt om je te woord te staan.

Je kan dus gerust bij ons bestellen! Wij doen er alles aan om jou, ook in deze tijd, zo goed mogelijk van dienst te zijn.